A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
realitat artificialsintagma nominal femení |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 Això ha donat lloc a tipus d’interaccions que han estat anomenats amb neologismes altisonants com ara realitat virtual, realitat augmentada, realitat mixta, interacció tangible, realitat artificial, interacció corpòria (embodied interaction), etc. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 Així doncs, en aquest article introduirem el tipus de tecnologia en què ens centrarem i que dóna lloc al tipus d’interacció anomenat realitat artificial. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 La realitat artificial es pot considerar una branca de la realitat virtual. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 Tal com Krueger ho defineix: «Una realitat artificial percep les accions del participant en termes de la relació del seu cos amb un món gràfic i genera respostes que mantenen la il·lusió que les seves accions s’estan desenvolupant dins d’aquest món». |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 De fet, la major part del treball de Krueger en realitat artificial ha estat al llarg dels anys basat en interacció en entorns 2D. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 Els sistemes de realitat artificial que més fàcilment es poden trobar en el nostre entorn són dins l’àmbit de l’oci, concretament, en els videojocs. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 28 A aquesta videoconsola, s’hi podia connectar una càmera anomenada EyeToy que permetia una interacció de realitat artificial segons el paradigma de tercera persona. |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons