ExtractCIT

a la revista

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

realitat artificial

sintagma nominal femení
Terminologicitat: 0.985




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

Això ha donat lloc a tipus d’interaccions que han estat anomenats amb neologismes altisonants com ara realitat virtual, realitat augmentada, realitat mixta, interacció tangible, realitat artificial, interacció corpòria (embodied interaction), etc.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

Així doncs, en aquest article introduirem el tipus de tecnologia en què ens centrarem i que dóna lloc al tipus d’interacció anomenat realitat artificial.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

La realitat artificial es pot considerar una branca de la realitat virtual.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

Tal com Krueger ho defineix: «Una realitat artificial percep les accions del participant en termes de la relació del seu cos amb un món gràfic i genera respostes que mantenen la il·lusió que les seves accions s’estan desenvolupant dins d’aquest món».




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

De fet, la major part del treball de Krueger en realitat artificial ha estat al llarg dels anys basat en interacció en entorns 2D.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

Els sistemes de realitat artificial que més fàcilment es poden trobar en el nostre entorn són dins l’àmbit de l’oci, concretament, en els videojocs.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 28

A aquesta videoconsola, s’hi podia connectar una càmera anomenada EyeToy que permetia una interacció de realitat artificial segons el paradigma de tercera persona.

 

IEC

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal

2022

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons