A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
sistema de realitat artificialsintagma nominal masculí |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 6 Els sistemes de realitat artificial que més fàcilment es poden trobar en el nostre entorn són dins l’àmbit de l’oci, concretament, en els videojocs. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 6 Com es pot veure, tots els sistemes de realitat artificial que s’han comercialitzat fins ara han utilitzat el paradigma d’interacció en tercera persona. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 6 Malgrat tot, molts investigadors han pogut realitzar proves en rehabilitació i teràpies (Brooks i Petersson, 2005; Burke et al., 2008; Flynn et al., 2007; Haik et al., 2006; Kizony et al., 2004a; Kizony et al., 2004b; Parés et al., 2006; Parés et al., 2005) i han pogut aprofitar els avantatges importants de les propietats d’aquests sistemes de realitat artificial. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 6 També van comparar la rehabilitació d’aquests sistemes de realitat artificial amb sistemes de realitat virtual que utilitzen casc de visualització (Kizony et al., 2005). |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 6 Així, el nostre grup de recerca a la UPF va proposar la utilització de sistemes de realitat artificial per tal de poder dotar el sistema i proveir els nens amb una interacció de cos sencer no intrusiva, lliure, espontània i autònoma. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 6 Dins dels sistemes de realitat artificial hem vist que existeixen dues filosofies diferents d’interacció, dos paradigmes: el de tercera persona i el de primera persona. |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons