ExtractCIT

a la revista

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

sistema de realitat artificial

sintagma nominal masculí
Terminologicitat: 0.832




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 6

Els sistemes de realitat artificial que més fàcilment es poden trobar en el nostre entorn són dins l’àmbit de l’oci, concretament, en els videojocs.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 6

Com es pot veure, tots els sistemes de realitat artificial que s’han comercialitzat fins ara han utilitzat el paradigma d’interacció en tercera persona.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 6

Malgrat tot, molts investigadors han pogut realitzar proves en rehabilitació i teràpies (Brooks i Petersson, 2005; Burke et al., 2008; Flynn et al., 2007; Haik et al., 2006; Kizony et al., 2004a; Kizony et al., 2004b; Parés et al., 2006; Parés et al., 2005) i han pogut aprofitar els avantatges importants de les propietats d’aquests sistemes de realitat artificial.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 6

També van comparar la rehabilitació d’aquests sistemes de realitat artificial amb sistemes de realitat virtual que utilitzen casc de visualització (Kizony et al., 2005).




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 6

Així, el nostre grup de recerca a la UPF va proposar la utilització de sistemes de realitat artificial per tal de poder dotar el sistema i proveir els nens amb una interacció de cos sencer no intrusiva, lliure, espontània i autònoma.




Revista de Tecnologia (2014)
Freqüència: 6

Dins dels sistemes de realitat artificial hem vist que existeixen dues filosofies diferents d’interacció, dos paradigmes: el de tercera persona i el de primera persona.

 

IEC

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal

2022

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons