Conferències i seminaris | Congressos | Grups de recerca | Publicacions | Persones Activitats i publicacions del grup de recerca Educació matemàtica
A priori analysis, or the role of theory in methodology ( 16/1/1998) - Nicholas Charles Henri Balacheff
Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Computer-based environments for the learning of mathematics, didactical complexity and promises ( 16/1/1998) - Nicholas Charles Henri Balacheff
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
D´un entorn informàtic per fer geometria a un entorn informàtic per demostrar ( 16/1/1998) - Nicholas Charles Henri Balacheff
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The power and pitfalls of imagistic thinking in problem solving ( 22/1/1998) - Norma C. Presmeg
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
A semiotic framework for research in mathematical education ( 22/1/1998) - Norma C. Presmeg
Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The role of schemes in solving word problem ( 1/2/1998) - Pearla Nesher
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Possible relations between natural language and mathematical language ( 1/2/1998) - Pearla Nesher
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
How can mathematics teaching cater for all kind of pupils? ( 2/2/1998) - Alan John Bishop
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Per què hem d´ensenyar geometria en un món ple de calculadores i d´ordinadors? ( 2/2/1998) - Alan John Bishop
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Issues in researching mathematics education: do we need more procedures or better methodologies? ( 2/2/1998) - Alan John Bishop
Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Les representacions en geometria ( 8/2/1998) - Bernard Parzysz
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Les representacions en geometria ( 8/2/1998) - McKenzie Alexander Clements
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
School mathematics and questions of equity and justice ( 10/2/1998) - McKenzie Alexander Clements
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998.
Problem posing and problem solving in school mathematics: Is Polya relevant to school mathematics in the 21st century? ( 11/2/1998) - McKenzie Alexander Clements
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998.
Linking mathematics education research with the classroom ( 12/2/1998) - McKenzie Alexander Clements
Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998.
Principles and paradigms of realistic mathematics education in the Netherlands ( 15/2/1998) - Frederik Goffre
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The role of the context in mathematical problem solving ( 15/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Epistemología y didáctica del análisis matemático ( 15/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Constructivism and social representations as frameworks for research in mathematical education ( 15/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The role and nature of proof in high school ( 17/2/1998) - Thomas Peter Dreyfus
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The role of computers in mathematics education ( 19/2/1998) - Thomas Peter Dreyfus
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb R. Cantoral, J. M. Fortuny i R. Luengo
On collaborative research in Mathematics Education ( 19/2/1998) - Alan John Bishop
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta
Advanced mathematical thinking ( 19/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb M. Camacho, T. Dreyfus i M. Sierra
Advanced mathematical thinking ( 19/2/1998) - Thomas Peter Dreyfus
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb M. Camacho, R. Cantoral i M. Sierra
Problem solving ( 19/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb F. Goffre, L. Puig i E. Silver
Problem solving ( 19/2/1998) - Frederik Goffre
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb G. de Abreu, L. Puig i E. Silver
The role of computers in mathematics education ( 19/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb T. Dreyfus, J. M. Fortuny i R. Luengo
Geometry and visualization ( 20/2/1998) - McKenzie Alexander Clements
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb E. Castro, A. Gutiérrez i B. Parzysz
Geometry and visualization ( 20/2/1998) - Bernard Parzysz
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb E. Castro, K. Clements i A. Gutiérrez
Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb R. Cantoral, K. Clements, F. Goffre, S. Linares i L. Rico
Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - Frederik Goffre
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb R. Cantoral, K. Clements, G. de Abreu, S. Linares i L. Rico
Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - McKenzie Alexander Clements
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb R. Cantoral, G. de Abreu, F. Goffre, S. Linares i L. Rico
Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza
Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb K. Clements, G. de Abreu, F. Goffre, S. Linares i L. Rico
Temes no estàndard per donar vida al currículum de geometria ( 8/3/1998) - Peter John Hilton
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Blending geometry and algebra through Pascal´s triangle ( 8/3/1998) - Jean Jorgenson Pedersen
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Temes no estàndard per donar vida al currículum de geometria ( 8/3/1998) - Jean Jorgenson Pedersen
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Blending geometry and algebra through Pascal´s triangle ( 8/3/1998) - Peter John Hilton
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Calculating the genus of a class of topological spaces ( 8/3/1998) - Peter John Hilton
No en consta la data exacta
Recent changes in research methods in mathematics ( 8/3/1998) - Peter John Hilton
Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The need for reform ( 8/3/1998) - Peter John Hilton
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Què és la geometria? ( 15/3/1998) - Albert Brian Bolt
Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
The magic of mathematics ( 15/3/1998) - Albert Brian Bolt
Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta
Contextos, interaccions i aprenentatge matemàtic ( 8/2/1999) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el curs sobre Matemàtiques i Ensenyament: Principis i estat de la qüestió, 8 a 10 febrer 1999. No en consta la data exacta
Aprenentatge matemàtic en una escola multiètnica: explorant les perspectives de l´alumne, el professor i els pares ( 8/2/1999) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el curs sobre Matemàtiques i Ensenyament: Principis i estat de la qüestió, 8 a 10 febrer 1999. No en consta la data exacta
Aprenentatge matemàtic dins i fora de l´escola des d´una perspectiva cultural ( 8/2/1999) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de
Dins el curs sobre Matemàtiques i Ensenyament: Principis i estat de la qüestió, 8 a 10 febrer 1999. No en consta la data exacta