Conferències i seminaris | Congressos | Grups de recerca | Publicacions | Persones

Activitats i publicacions del grup de recerca Educació matemàtica

A priori analysis, or the role of theory in methodology ( 16/1/1998) - Nicholas Charles Henri Balacheff

Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Computer-based environments for the learning of mathematics, didactical complexity and promises ( 16/1/1998) - Nicholas Charles Henri Balacheff

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

D´un entorn informàtic per fer geometria a un entorn informàtic per demostrar ( 16/1/1998) - Nicholas Charles Henri Balacheff

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The power and pitfalls of imagistic thinking in problem solving ( 22/1/1998) - Norma C. Presmeg

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

A semiotic framework for research in mathematical education ( 22/1/1998) - Norma C. Presmeg

Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The role of schemes in solving word problem ( 1/2/1998) - Pearla Nesher

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Possible relations between natural language and mathematical language ( 1/2/1998) - Pearla Nesher

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

How can mathematics teaching cater for all kind of pupils? ( 2/2/1998) - Alan John Bishop

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Per què hem d´ensenyar geometria en un món ple de calculadores i d´ordinadors? ( 2/2/1998) - Alan John Bishop

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Issues in researching mathematics education: do we need more procedures or better methodologies? ( 2/2/1998) - Alan John Bishop

Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Les representacions en geometria ( 8/2/1998) - Bernard Parzysz

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Les representacions en geometria ( 8/2/1998) - McKenzie Alexander Clements

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

School mathematics and questions of equity and justice ( 10/2/1998) - McKenzie Alexander Clements

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998.

 

 

Problem posing and problem solving in school mathematics: Is Polya relevant to school mathematics in the 21st century? ( 11/2/1998) - McKenzie Alexander Clements

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998.

 

 

Linking mathematics education research with the classroom ( 12/2/1998) - McKenzie Alexander Clements

Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998.

 

 

Principles and paradigms of realistic mathematics education in the Netherlands ( 15/2/1998) - Frederik Goffre

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The role of the context in mathematical problem solving ( 15/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Epistemología y didáctica del análisis matemático ( 15/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Constructivism and social representations as frameworks for research in mathematical education ( 15/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The role and nature of proof in high school ( 17/2/1998) - Thomas Peter Dreyfus

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The role of computers in mathematics education ( 19/2/1998) - Thomas Peter Dreyfus

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb R. Cantoral, J. M. Fortuny i R. Luengo

 

 

On collaborative research in Mathematics Education ( 19/2/1998) - Alan John Bishop

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta

 

 

Advanced mathematical thinking ( 19/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb M. Camacho, T. Dreyfus i M. Sierra

 

 

Advanced mathematical thinking ( 19/2/1998) - Thomas Peter Dreyfus

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb M. Camacho, R. Cantoral i M. Sierra

 

 

Problem solving ( 19/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb F. Goffre, L. Puig i E. Silver

 

 

Problem solving ( 19/2/1998) - Frederik Goffre

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb G. de Abreu, L. Puig i E. Silver

 

 

The role of computers in mathematics education ( 19/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. No en consta la data exacta. Conjuntament amb T. Dreyfus, J. M. Fortuny i R. Luengo

 

 

Geometry and visualization ( 20/2/1998) - McKenzie Alexander Clements

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb E. Castro, A. Gutiérrez i B. Parzysz

 

 

Geometry and visualization ( 20/2/1998) - Bernard Parzysz

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb E. Castro, K. Clements i A. Gutiérrez

 

 

Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb R. Cantoral, K. Clements, F. Goffre, S. Linares i L. Rico

 

 

Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - Frederik Goffre

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb R. Cantoral, K. Clements, G. de Abreu, S. Linares i L. Rico

 

 

Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - McKenzie Alexander Clements

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb R. Cantoral, G. de Abreu, F. Goffre, S. Linares i L. Rico

 

 

Research methodology on mathematical education. Implications ( 21/2/1998) - Ricardo Arnoldo Cantoral Uriza

Dins el Workshop on Current Trends in Research on Mathematical Education, 19 a 21 febrer 1998. Conjuntament amb K. Clements, G. de Abreu, F. Goffre, S. Linares i L. Rico

 

 

Temes no estàndard per donar vida al currículum de geometria ( 8/3/1998) - Peter John Hilton

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Blending geometry and algebra through Pascal´s triangle ( 8/3/1998) - Jean Jorgenson Pedersen

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Temes no estàndard per donar vida al currículum de geometria ( 8/3/1998) - Jean Jorgenson Pedersen

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Blending geometry and algebra through Pascal´s triangle ( 8/3/1998) - Peter John Hilton

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Calculating the genus of a class of topological spaces ( 8/3/1998) - Peter John Hilton

No en consta la data exacta

 

 

Recent changes in research methods in mathematics ( 8/3/1998) - Peter John Hilton

Dins el Seminari de Metodologia de Recerca en Educació Matemàtica, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The need for reform ( 8/3/1998) - Peter John Hilton

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Què és la geometria? ( 15/3/1998) - Albert Brian Bolt

Dins el Seminari `Innovació en l'ensenyament de la geometria´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

The magic of mathematics ( 15/3/1998) - Albert Brian Bolt

Dins el Seminari `Matemàtiques i ensenyament al nostre país: reptes i canvis des d'una perspectiva internacional´, durant el Trimestre Intensiu d'Educació Matemàtica, 16 gener a 30 març 1998. No en consta la data exacta

 

 

Contextos, interaccions i aprenentatge matemàtic ( 8/2/1999) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el curs sobre Matemàtiques i Ensenyament: Principis i estat de la qüestió, 8 a 10 febrer 1999. No en consta la data exacta

 

 

Aprenentatge matemàtic en una escola multiètnica: explorant les perspectives de l´alumne, el professor i els pares ( 8/2/1999) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el curs sobre Matemàtiques i Ensenyament: Principis i estat de la qüestió, 8 a 10 febrer 1999. No en consta la data exacta

 

 

Aprenentatge matemàtic dins i fora de l´escola des d´una perspectiva cultural ( 8/2/1999) - Guida Maria Abreu, Correia Pinto de

Dins el curs sobre Matemàtiques i Ensenyament: Principis i estat de la qüestió, 8 a 10 febrer 1999. No en consta la data exacta