Conferències i seminaris | Congressos | Grups de recerca | Publicacions | Persones

Activitats i publicacions del grup de recerca Didàctica

Teoria i pràctica de l´enginyeria didàctica: algunes consideracions. Un problema d´enginyeria didàctica dels sistemes de formació: les pràctiques, I ( 18/1/1991) - Yves Chevallard

 

 

Teoria i pràctica de l´enginyeria didàctica: algunes consideracions. Un problema d´enginyeria didàctica dels sistemes de formació: les pràctiques, II ( 31/1/1991) - Yves Chevallard

 

 

Aproximación teorica a las situaciones de enseñanza, II ( 9/2/1993) - Guy Pierre Louis Brousseau

 

 

Aproximación teorica a las situaciones de enseñanza, III ( 16/2/1993) - Guy Pierre Louis Brousseau

 

 

Aproximación teorica a las situaciones de enseñanza, IV ( 19/2/1993) - Guy Pierre Louis Brousseau

 

 

Les matemàtiques com a part de la cultura ( 12/9/1995) - Alan John Bishop

Dins el Course on Mathematics Education, 12 a 14 setembre 1995. No en consta la data exacta

 

 

La dimensió social de l´ensenyament de les matemàtiques ( 12/9/1995) - Alan John Bishop

Dins el Course on Mathematics Education, 12 a 14 setembre 1995. No en consta la data exacta

 

 

L´important paper de la visualització en l´ensenyament de les matemàtiques ( 12/9/1995) - Alan John Bishop

Dins el Course on Mathematics Education, 12 a 14 setembre 1995. No en consta la data exacta

 

 

Processos de reflexió en una classe de matemàtiques amb suport tecnològic ( 27/1/1997) - Rina Hershkowitz

Dins el curs sobre Matemàtiques i ensenyament: principis i estat de la qüestió, 27 gener a 1 febrer 1997. No en consta la data exacta

 

 

Aspectes cognitius de l´aprenentatge de conceptes geomètrics ( 27/1/1997) - Rina Hershkowitz

Dins el curs sobre Matemàtiques i ensenyament: principis i estat de la qüestió, 27 gener a 1 febrer 1997. No en consta la data exacta

 

 

L´àlgebra abans de l´àlgebra ( 27/1/1997) - Rina Hershkowitz

Dins el curs sobre Matemàtiques i ensenyament: principis i estat de la qüestió, 27 gener a 1 febrer 1997. No en consta la data exacta

 

 

Balancing the mathematical needs of general education with those of specialist mathematical training ( 3/2/1997) - Alan John Bishop

No en consta la data exacta