Conferències i seminaris | Congressos | Grups de recerca | Publicacions | Persones Activitats i publicacions del grup de recerca Didàctica
Teoria i pràctica de l´enginyeria didàctica: algunes consideracions. Un problema d´enginyeria didàctica dels sistemes de formació: les pràctiques, I ( 18/1/1991) - Yves Chevallard
Teoria i pràctica de l´enginyeria didàctica: algunes consideracions. Un problema d´enginyeria didàctica dels sistemes de formació: les pràctiques, II ( 31/1/1991) - Yves Chevallard
Aproximación teorica a las situaciones de enseñanza, II ( 9/2/1993) - Guy Pierre Louis Brousseau
Aproximación teorica a las situaciones de enseñanza, III ( 16/2/1993) - Guy Pierre Louis Brousseau
Aproximación teorica a las situaciones de enseñanza, IV ( 19/2/1993) - Guy Pierre Louis Brousseau
Les matemàtiques com a part de la cultura ( 12/9/1995) - Alan John Bishop
Dins el Course on Mathematics Education, 12 a 14 setembre 1995. No en consta la data exacta
La dimensió social de l´ensenyament de les matemàtiques ( 12/9/1995) - Alan John Bishop
Dins el Course on Mathematics Education, 12 a 14 setembre 1995. No en consta la data exacta
L´important paper de la visualització en l´ensenyament de les matemàtiques ( 12/9/1995) - Alan John Bishop
Dins el Course on Mathematics Education, 12 a 14 setembre 1995. No en consta la data exacta
Processos de reflexió en una classe de matemàtiques amb suport tecnològic ( 27/1/1997) - Rina Hershkowitz
Dins el curs sobre Matemàtiques i ensenyament: principis i estat de la qüestió, 27 gener a 1 febrer 1997. No en consta la data exacta
Aspectes cognitius de l´aprenentatge de conceptes geomètrics ( 27/1/1997) - Rina Hershkowitz
Dins el curs sobre Matemàtiques i ensenyament: principis i estat de la qüestió, 27 gener a 1 febrer 1997. No en consta la data exacta
L´àlgebra abans de l´àlgebra ( 27/1/1997) - Rina Hershkowitz
Dins el curs sobre Matemàtiques i ensenyament: principis i estat de la qüestió, 27 gener a 1 febrer 1997. No en consta la data exacta
Balancing the mathematical needs of general education with those of specialist mathematical training ( 3/2/1997) - Alan John Bishop
No en consta la data exacta