A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
binominom masculí |
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2008) Freqüència: 2 En general, Cavanilles sembla arrossegar els prejudicis del binomi antagònic ramaderia-conreu de plantes i justifica l’expansió de la ramaderia en la manca de mà d’obra i en el caciquisme imperant a moltes comarques. |
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2008) Freqüència: 2 Des d’aleshores, tan sols en el camp dels films creats íntegrament per ordinador, el binomi Pixar – Disney ha destacat sobradament amb moltes altres creacions, però també altres estudis i companyies s’han sumat a la proposta, de les quals destaquen PDI/DreamWorks amb Antz (Eric Darnell i Tim Johnson, 1998), Shrek (Andrew Adamson i Vicky Jenson, 2001), Shrek 2 (Andrew Adamson, Kelly Asbury i Conrad Vernon, 2004), Shark Tale (Bibo Bergeron, Vicky Jenson i Rob Letterman, 2004), Madagascar (Eric Darnell i Tom McGrath, 2005) o Over the Hedge (Tim Johnson i Karey Kirkpatrick, 2006), i Blue Sky Studios – Twentieth Century Fox, amb Ice Age (Chris Wedge i Carlos Saldanha, 2002), Robots (Chris Wedge i Carlos Saldanha, 2005) o Ice Age 2: The Meltdown (Carlos Saldanha, 2006), sense oblidar els casos particulars pel moment, entre d’altres, de Final Fantasy. The Spirits Within (Hironobu Sakaguchi i Moto Sakikibara, 2001), The Polar Express (Robert Zemeckis, 2004) o Monster House (Gil Kenan, 2006). |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons