ExtractCIT

a la revista

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

consumidor

nom masculí
Terminologicitat: 0.584




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

A més, els aliments d'alta qualitat són a la vegada incompatibles amb les necessitats del consumidor pel que fa a un producte modern.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Els pans de cereals antics són una alternativa saludable per al consumidor.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Contribueixen a una major biodiversitat en el paisatge i proporcionen al consumidor un alt valor «innovador i biològic».




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Es dóna suport especialment a les petites i mitjanes empreses per convertir les demandes del consumidor en productes sostenibles i comercialitzables.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

El consumidor austríac menja 71,4 g de carn preparada i 92,8 g de productesfetsabasedecarnperdia.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

— El fet que la qualitat es compleixi fins a l’aixeta del consumidor.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Les aigües potables preparades corresponen a un tipus d'aigua que és molt utilitzat en països on les anteriors no tenen tradició i obeeixen a un nou tipus de concepte d'origen anglosaxó, segons el qual s'aprecia l'aigua exempta de tot tipus de sals, o amb sals a mida del gust del consumidor ; es tracta d'una puresa més d'origen industrial que natural.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Duenal'etiqueta la seva composició perquè el consumidor i el seu metge en puguin valorar l'adequació per a la salut.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Reben els noms d'anàlisi de desinfectant residual, anàlisi organolèptica, anàlisi de control, anàlisi de control a l'aixeta del consumidor i anàlisi completa.




TECA - Tecnologia i Ciència dels Aliments (2010)
Freqüència: 33

Els virus, per si mateixos, no són capaços de proliferar a l'aigua, però s'associen amb bacteris i paràsits i, d'aquesta manera, poden arribar al consumidor per aquest medi.

 

IEC

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal

2022

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons