A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
molecularadjectiu |
Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 60 I, finalment, som en l’univers químic quan ens estem movent en la continuïtat entre el món microscòpic i el molecular. |
Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 60 Quan un cromosoma es descriu successivament en termes d’ADN i de cadena de desoxiribosa, àcid fosfòric i bases nitrogenades, passem directament de la descripció d’un objecte microscòpic —el cromosoma— a l’estructura atomicomolecular, domini de la bioquímica i la biologia molecular. |
Educació Química - EduQ (2009) Freqüència: 60 Es demana als alumnes que diguin quines característiques té la peça que representa l’emulsionant, de manera que constantment relacionin el que veuen en l’experimentació amb la interpretació a nivell molecular. |
Educació Química - EduQ (2009) Freqüència: 60 La seva investigació ha estat orientada envers la simulació molecular i multiescala de materials polimèrics i de nous materials amb aplicacions en el camp de la nanotecnologia. |
Revista de la Societat Catalana de Química (2000) Freqüència: 329 Però la ciència avança i ara l’home els pot fabricar sintèticament, fins i tot, a escala molecular. |
Revista de la Societat Catalana de Química (2000) Freqüència: 329 L’emparellament de les bases nitrogenades presents a la seua estructura (adenina, timina, citosina i guanina al DNA; la timina és substituïda per uracil a l’RNA), mitjançant enllaços específics d’hidrogen, és la base estructural del reconeixement molecular que opera durant l’autoreplicació. |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons