|  | 
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
| mostranom femení | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 El que feien era pesar una mostra del compost amb la màxima precisió, el cremaven amb excés d’oxigen, en recollien el diòxid de carboni format i en mesuraven la quantitat. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 Això fa que bastants alumnes s’adonin que si es pesa una mostra, s’escalfa fort i, un cop freda, es torna a pesar, la pèrdua de massa serà la massa de gas. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 D’aquí poden trobar els mols d’àtoms de carboni en la mostra. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 Triturar la mostra de petxina. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 Pesar un gresol amb la mostra. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 Pesar la mostra de petxina. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 Això condiciona la massa inicial de la mostra que hem d’agafar. | 
|  Educació Química - EduQ (2008) Freqüència: 160 Posen uns 50 mL de la solució HCl 1 mol dm-3 en el matràs, pesen la mostra (prèviament, el professor n’ha fet trossos petits d’uns 0,2 g), la llancen dins el matràs i el tapen immediatament. | 
|  | 
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
  
  Telèfon +34 932 701 620.  informacio@iec.cat - Informació legal 
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons