A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
objecte virtualsintagma nominal masculí |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 18 Per exemple, si un objecte virtual és tan alt com la silueta, l’usuari de seguida entén que és un objecte virtual que té una alçada semblant a la seva. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 A causa d’aquesta distància del sistema de visualització, i per tal que l’usuari tingui una idea clara de quins objectes virtuals pot afectar i on, el sistema integra la silueta de l’usuari (1e) dins l’entorn virtual. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 D’aquesta manera l’usuari veu la representació del seu cos amb relació als objectes virtuals. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 És a dir, que la interacció de l’usuari amb els objectes virtuals es fa de manera indirecta a través d’aquest element afegit, la silueta, i per tant s’anomena interacció en tercera persona. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 Per exemple, suposem que un dels objectes virtuals és una pilota que està estàtica al mig de la pantalla. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 Això genera una relació totalment diferent de l’usuari respecte dels objectes virtuals. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 En aquest cas, la proximitat fa que l’usuari vegi el seu cos directament relacionat amb els objectes virtuals. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 Com que en aquest cas no hi ha res que faci d’intermediari entre el cos de l’usuari i els objectes virtuals, aquesta situació s’anomena interacció en primera persona. |
Revista de Tecnologia (2014) Freqüència: 26 Tan sols cal que l’usuari sigui molt a prop de la pantalla i s’esdevingui aquesta relació directa entre el cos de l’usuari i els objectes virtuals. |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons