A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
model molecularsintagma nominal masculí |
Educació Química - EduQ (2010) Freqüència: 10 L’ús de determinats models moleculars no ens ha de portar a identificar aquests models amb la realitat. |
Educació Química - EduQ (2010) Freqüència: 10 Jmol permet, mitjançant l’ús de diferents representacions per a la mateixa molècula, ajudar els alumnes en la comprensió de què són i què representen els models moleculars (taula 6). |
Educació Química - EduQ (2010) Freqüència: 10 Finalment, aquesta activitat ens ha permès d’aprofundir en el concepte mateix de model molecular. |
Educació Química - EduQ (2010) Freqüència: 10 En aquest article, volem compartir una experiència d’aula basada en la pràctica docent reflexiva i consistent en l’ús de programari gratuït que permet la generació de models moleculars de compostos orgànics, la seva representació tridimensional i la seva manipulació. |
Educació Química - EduQ (2010) Freqüència: 10 En concret, el nostre objectiu docent era aprofitar les TIC per facilitar que els alumnes entenguessin les diferències estructurals entre dos isòmers, l’àcid oleic (àcid cis-9-octadecaenoic) i l’àcid elaídic (àcid trans-9-octadecaenoic), a partir de la generació dels corresponents models moleculars tridimensionals manejables. |
Educació Química - EduQ (2010) Freqüència: 10 El nostre objectiu docent era aprofitar les TIC per facilitar que els alumnes entenguessin les diferències estructurals entre dos isòmers, "cis" i "trans", l’àcid oleic i l’àcid elaídic, a partir de la generació dels corresponents models moleculars tridimensionals manejables. |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons