A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
receptor | receptoraadjectiu |
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2008) Freqüència: 12 Un darrer factor pot ser l’aïllament del lloc receptor. |
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2009) Freqüència: 12 Així doncs, plantegen i alenen modificacions en les relacions d’ensenyament-aprenentatge com les següents: del professor-mestre al facilitador-assessor-recurs; de l’alumne receptor a l’alumne constructor de coneixement; de la unidireccionalitat ensenyamentaprenentatge a la interactivitat; de l’individu aïllat al grup cohesionat; del centre docent aïllat (entorn local) al centre connectat (entorn global); de la linealitat i temporalitat en l’educació a la flexibilitat i atenció a la diferència (física, psicològica, ètnica, de gènere...); del control (administratiu, escolar, familiar) de la informació al lliure accés; de la tecnologia com a instrument experimental a la tecnologia com a extensió de la ment. |
Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2009) Freqüència: 12 Segons sembla, aquests estigueren fortament influenciats pel «maliquisme», un corrent espiritual dominant entre la població musulmana, tant a Castella com a la Corona d’Aragó, no massa bon receptor de l’activitat intel·lectual, tal com la filosofia natural. |
Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal
2022
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons