ExtractCIT

a la revista

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

receptor | receptora

adjectiu
Terminologicitat: 1




Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2008)
Freqüència: 12

Un darrer factor pot ser l’aïllament del lloc receptor.




Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2009)
Freqüència: 12

Així doncs, plantegen i alenen modificacions en les relacions d’ensenyament-aprenentatge com les següents: del professor-mestre al facilitador-assessor-recurs; de l’alumne receptor a l’alumne constructor de coneixement; de la unidireccionalitat ensenyamentaprenentatge a la interactivitat; de l’individu aïllat al grup cohesionat; del centre docent aïllat (entorn local) al centre connectat (entorn global); de la linealitat i temporalitat en l’educació a la flexibilitat i atenció a la diferència (física, psicològica, ètnica, de gènere...); del control (administratiu, escolar, familiar) de la informació al lliure accés; de la tecnologia com a instrument experimental a la tecnologia com a extensió de la ment.




Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica (2009)
Freqüència: 12

Segons sembla, aquests estigueren fortament influenciats pel «maliquisme», un corrent espiritual dominant entre la població musulmana, tant a Castella com a la Corona d’Aragó, no massa bon receptor de l’activitat intel·lectual, tal com la filosofia natural.

 

IEC

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. informacio@iec.cat - Informació legal

2022

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons