Llengua - Secció Filològica
 

Observatori de neologia

Aquesta base de dades, fruit dels treballs de l'Observatori de Neologia de la Universitat Pompeu Fabra, recull els neologismes documentats en textos generals dels anys 2010 al 2016. Són textos de premsa escrita d’àmplia difusió (com El Punt Avui, El Periódico de Catalunya, La Vanguardia o Ara), revistes de caràcter general (com Time Out, Butxaca o Sabors) i textos radiofònics (de La Xarxa, Catalunya Ràdio i Rac1). Convé subratllar que la tasca de l’Observatori en la recollida de neologismes és estrictament descriptiva: no es valora el grau de correcció dels neologismes documentats, tampoc es corregeixen els errors ni s’unifiquen les divergències d’ús. Volem destacar també que aquesta base de dades és possible gràcies a l’esforç generós de molts col·laboradors i al finançament sempre present de l’IEC.


ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ


Heu cercat els termes que comencen per «branding»

Cerca el terme al Termcat

1 de 4 de 4 termes 

branding m.

Doncs les empreses sí que ho fan: ho encarreguen a companyies de *branding* (anglicisme que es refereix al procés de crear i desenvolupar una marca).

El Periódico (català) - 3/3/2011

branding m.

I no volem fer la típica acció del *branding* en la qual una marca arriba.

La Vanguardia - 25/11/2012

branding m.

No n'hi ha prou d'esforçar-se a tenir un bon posicionament a Google, cal invertir en *branding*.

Avui - 13/7/2013

branding m.

Una altra qüestió és la compra de productes falsificats, en què és millor no endinsar-se per evitar problemes ètics i legals, còpies o fakes que en algunes webs eufemitzen amb el terme *branding*.

El Periódico (català) - 13/7/2013

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal
Amb el suport i la col·laboració de

Departament de cultura. Generalitat de Catalunya Obra Social La Caixa